en liten års-lista kanske...

Denna lista hittade jag hos Anna och hon hade hittat den hos Jessica och nu lånar jag den.
 
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja jag gjorde en GBP och jag skrev en B-uppsats på Högskolan, jag var med på en arkeologisk utgrävning. 
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag tror inte jag gav några nyårslöften - jag brukar inte göra det.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nja jag vet inte (fy så hemskt det lät).
4. Dog någon som stod dig nära? Nej tack och lov slapp jag det.
5. Vilka länder besökte du? Spanien/Teneriffa.
6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? Flera utlandsresor med familjen skulle jag vilja genomföra.
7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? 14 november (mitt operations datum).
8. Vad var din största framgång 2012? Att jag vågade be om en GBP och att jag även fick genomföra en GBP.
9. Största misstaget? Inget - jag gör aldrig misstag hihihi...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte mer sjuk än vanligt. Jag dras ju med min reumatism men den tillhör liksom livet nu.
11. Bästa köpet? Jag vet inte.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Säkert mat och annat som hör till "hushållet" - är man 5 personer i en familj så kostar det lite pengar.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja många saker - men kan inte precisera mig bättre än så.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? Många låtar med Adele, Sarah Dawn Finers nya cd, Winnerbäck med flera. Jag har lyssnat på mycket musik 2012.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Livet var nog ungefär som vanligt - en berg-och-dal-bana med uppgång ibland och nedgång ibland - så har även mitt humör varit.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit bättre hand om mig själv.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat, blivit mindre arg.
18. Hur tillbringade du julen? Hemma med familjen och svärföräldrarna. 
19. Blev du kär i år? Jag har varit kär i samma man i 21 år snart!
20. Favoritprogram på TV? Så ska det låta, och flera andra. 
21. Bästa boken du läste i år? Jag kan inte välja ut bara en. bok...
22. Största musikaliska upptäckten? kanske Adele. 
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja en stor mortel, kläder, m.m.
24. Något du önskade dig men inte fick? En resa med familjen, en lottovinst...
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Var hemma med familjen. 
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?Jag vet inte riktigt - alla val man gör i livet bildar ju liksom livet! 
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? Mjukis kläder på grund av min övervikt - hela tiden bekväma mjuka kläder.
28. Vad fick dig att må bra? Min familj och mina nya vänner.
29. Vem saknar du? Jag vet inte riktigt - vet inte om jag saknat något/någon speciell. 
30. De bästa nya människorna du träffade? Alla nya fina bloggvänner som jag fått. T. ex: Ewa, Anna, Martina, Linda, Madeleine, Solveig, Camilla, Annika och många många fler. 
 
årstider | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Härlig lista :) Som jag skrev till Anna, jag lånar den och fixar till den ikväll om jag hinner :)
Kram

#2 - - EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA:

Kul att läsa din lista!

Kram

#3 - - Lotta:

Trevlig läsning och det är så kul att läsa din lista:-)

God fortsättning!

Kram

#4 - - soffie:

va kul att läsa ,gott nytt år min fina bloggvän

#5 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Trevligt med lista :-)
God fortsättning på er!

#6 - - Anna Bergström:

Svar: Ja vi får hålla tummarna för det. Nu vill vi ha vår bebis utanför magen i stället för i magen ;)

Vilken trevligt blogg förresten. Här kommer jag att kika in fler gånger.
Läste att du och din man kommer att fira 19 år som gifta i år! Vilken sju helsikes bedrift *tummen upp* Inte illa!
Vi kommer att fira vår första bröllopsdag i slutet av mars...så vi ligger några år efter er ;)
God fortsättning!

#7 - - Kenneth:

SV: hej, va kul att du kanske vill men skicka mig din mail så kan jag skicka info till dig o vi skulle kunna lägga ett datum långt fram så du har tid på dig :)

#8 - - Ninni:

Kul att läsa =) OJ va många skumpaflaskor ni hade !!

Ha en fin dag, kram kram

Svar: Nja de där bilderna var inte från nyår ;) utan från en bloggkryssning jag var på i somras :) Kram
Marie-Louise

#9 - - cecce:

Tycker det var roligt att vi träffades under 2012!!! Hoppas det blir fler gånger!!

God fortsättning till dig med!

Stor kram Cecce

#10 - - Ama de casa:

Skojig lista - kul läsning :-)

God fortsättning!

#11 - - Petra:

Hej!
Rolig lista

kram

#12 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Nej, hon är inte lite envis, hon är ruskigt envis haha

Svar: jag känner igen det där, inte alltid så roligt. Kram
Marie-Louise

#13 - - Ronny Forslöf:

Hej!
God fortsättning på det nya året, jag "lånade" också listan :-) Lycka till med dina studier.
//Ronny

Svar: Tack :) då ska jag kika in hos dig och läsa :)
Marie-Louise

Upp