God Fortsättning...

Jaha är det nu man ska sammanfatta det gångna året? Lägga upp en års-resumé? Jag vet inte riktigt om jag orkar det just nu - men vem vet det kanske kommer.
 
2012 var i alla fall ett bra år.
Jag träffade ett helt gäng nya vänner (ingen nämnd ingen glömd), jag skrev min b-uppsats och fick VG på den, jag fick åka till Teneriffa/Vintersol på utlandsvård, jag har umgåtts med min underbara familj och vi har (nästan) fått vara friska allihopa. Men det bästa som hände 2012 var nog att jag bestämde mig för att ställa mig i kö till en GBP och att jag sedan fick operationen/GBP:en. På 7 veckor har jag nu gått ner 8 kg (sedan flytperioden alltså 9 veckor sedan har jag gått ner 12 kg). Helt okej. Och nu i januari ska jag börja träna igen - ska bara gå på återbesöket först så att jag vet att allt är okej med kroppen/magen.
 
Vem vet kanske får ni nu i år se före och efter bild på mig... Någon före bild lägger jag nog inte ut innan jag kommit i mål och än är det x antal kilo kvar.
 
 
Nu hoppas jag på ett fint och händelserikt 2013!
Vi har många saker som ska firas i år -
tex:
Emelie fyller 20 år
Erika fyller 18 år
Elin fyller 15
och
maken och jag firar 19 år som gifta...
 
 
 
Tänk vad tiden går...
årstider | |
Upp