sushi och c-uppsatsen...

Idag tog jag en liten tripp bort till Anna´s jobb -
så vi fick luncha ihop lite.
Vi valde att ta med oss buffé maten och det var ett lyckokast kan jag lova.
Jag valde att köpa med mig sushibuffé och nu har jag ätit lunch -
men även mellanmål och ikväll blir det nog middag.
Mums så gott...
 
mellanmålet jag tog efter promenaden hem...
 
Sen har jag nu äntligen satt igång med c-uppsatsen igen.
Samtidigt som jag försöker fixa en praktikplats -
vilket verkligen inte är det enklaste.
Men nu har jag fått två nya tips så det är bara att bita ihop och skicka ut ansökan.
Samtidigt som uppsatsen ska skrivas och fixas.
Det vore så galet skönt om jag snart kunde få vara färdig med uppsatsen -
just nu liksom hänger den över mig dygnet runt.
 
Ja på det igen - nu vill jag bli klar.
 
 
Vardag | |
#1 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Vad gott det ser ut! Fina bilder med :-)

Svar: Tack :)
Marie-Louise

Upp