tjejmiddag på gång...

Snart ska jag bege mig till andra sidan stan för en mysig tjejmiddag hos Martina - som jag längtat.
Jag kan tänka mig att det blir massor av prat och skratt vilket är precis vad jag behöver.
Jag ska åka från den ena ändstationen (nästan) till den andra med hjälp av t-banans gröna linje.
 
Har precis stått här och velat i mitt klädval
och mannen suckar lite och skrattar.
Och fråga: Ska du på dejt?
Nej på tjejmiddag - och det är värre ;) svarade jag.
Är det något vi tjejer är bra på så är det att bedöma andra.
Nu vet jag i och för sig att just dessa tjejer inte dömer efter utsidan -
men man vill ju vara fin.
Och jag som faktiskt har gått ner 15 kg har nu lite mer i garderoben att välja bland.
En låda med nygamla kläder har plockats fram och där i låg mycket skoj.
 
lite kläder.
 
Så nu ska jag se om det åker på lite smink också kvällen till ära...
GBP | |
#1 - - soffie:

men å va roligt ha det nu superkul:)

Upp