träningen är igång...

Nu har träningen tagit fart ordentligt och det känns så skönt. Jag har gått ner 14 kg på 12 veckor och att äntligen komma igång med träningen känns väldigt bra. Förra veckan tränade jag 3 pass nere på SATS och gick en långpromenad med min äldsta dotter. Idag är det vilodag men imorgon ska jag testa Zumba för första gången - ska bli spännande att se hur det ska gå jag har ganska dålig koordination. Men testa måste man ju göra. På onsdag blir det Core igen, ett superbra pass som jag verkligen ska försöka komma iväg på minst 1 gång/v helst 2gr/v. Sats Core riktar in sig på de djupare bukmusklerna, ryggmusklerna och bäcken/höfter/rumpa (tror jag) så hela bålens stabilitet tränas upp vilket jag verkligen behöver. På Sats har dom ganska ofta speciella tillfällen när de har häften som ska samla stämplar i - ett bra och roligt sätt att verkligen komma ner till gymmet. Just nu har dom denna grej så jag har precis börjat samla stämplar - 2 stämplar per vecka ska man samla i 12 veckor. Efter de veckorna är utförda så får man en liten present av Sats. När jag har dessa häften så vet jag att jag iaf kommer ner 2 gånger i veckan till gymmet, men som det känns nu lär det nog bli kanske 3-4 gånger.
 
lite Instagrambilder (mizan39 - heter jag där) från förra veckans träning.
Vikt och motion | |
#1 - - Anonym:

Jag har också kommit igång med träningen, äntligen. Men får ta det försiktigt! Kram

#2 - - Jessica:

Bra jobbat!!
Snygga skor, var hittade du dem?

#3 - - josephine granholm:

Ja det var riktigt roligt med bio =) Barnen gillade den!

#4 - - Kenneth:

ja här har det motionerats sen ny årets början

#5 - - madelein - sexbarnsmamma:

Tack!
Bra jobbat, jag sklall med börja träna. Stos son hämtar Milla två dagar i veckan, då hinner jag träna en stund på jobbet innan jag går hem.

#6 - - Fröken M:

Hurra va du är duktig !! kram

#7 - - Ann Catrine:

Bra jobbat!!
Och jag blir allt lite sugen på att börja träna igen...

#8 - - Solan:

Visst är det en underbar känsla att kunna röra sig. Minns det som igår. Lycka till med ditt nya liv :)

Svar: ja det är verkligen en underbart härlig känsla <3 Kram
Marie-Louise

Upp