imorgon är dagen som vi väntat och bävat för...

Imorgon är det begravning av min älskade pappa, av mannens älskade svärfar och för döttrarnas älskade morfar.
Morgondagen kommer bli tuff -
men även nödvändig, fin och förhoppningsvis underbart vacker.
 
i min pappas liv rymdes alla - barn, barnbarn, svärsöner och så hans älskade fru så klart min älskade mamma.
 
Men nu säger jag god natt så att jag kanske lyckas vara lite utvilad imorgon när det nu gäller...
Familj, känslor, livet | |
#1 - - Annika Lundkvist:

Kram <3

#2 - - Anna:

Ush och fy jag vet exakt vad du ska gå igenom idag. Kram på dig <3

#3 - - Linus:

Det är inte kul med begravningar :-(
Kram <3

#4 - - Ninni:

Tänker på dig...begravningar är tuffa jobbiga men när dom väl är över känns allt lite lättare konstigt nog, kram kram <3

#5 - - Kenneth:

det kommer gå bra o det blir bättre

#6 - - Inger Stark:

Så fint älskling och så fina bilder på min älskade du har valt. Du fångade honom! <3

#7 - - Agneta:

nu har dagen varit och du har haft ytterligare en dag att landa på efter det. Jag förstår att dagen var jobbig med alla de känslor som rör sig under ytan, sorg att ha mist en kär samtidgt som man vill minnas allt det där som var så bra och underbart med just den personen...lite lycka över att få ha haft den i sitt liv.
Jag hoppas att begravningen blev precis så fin som ni ville och att ni nu alla kan komma till ro med alla minnen och ta det lugnt tillsammans när alla bestyr med begravningen är över.
Varm kram

#8 - - soffie:

en styrkekram till dej ´<3
usch vad sorgligt och jobbigt...

#9 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Stor kram till dig!! Tunga grejer! Skall tänka på dig!

#10 - - Lena:

Hoppas allt gick bra. Vet ju av egen erfarenhet att det är skitjobbigt, men för oss var det även en glädjefest. Ejes sista fest. Kram

Upp