livet rullar på...

Ja livet rullar på i sin vanliga takt och jag har tagit upp träningen igen efter mer än en veckas "vila". Jag försöker att promenera bort till jobbet vilket blir en promenad på ca, 25 minuter och 2,5 km, ibland promenerar jag även hem och minst 2 pass på gymmet per vecka försöker jag få in.
 
träningen på sats blir mest styrketräning - för att "tajta" till kroppen.
 
sen blir det promenader ute i sommaren.
 
gårdagens förmiddagspromenad blev full av vackra blommor.
 
Nästa vecka är jag ledig och det ska bli riktigt skönt. Då ska jag försöka "ta hand om" mig själv lite mer. Det behövs känner jag.
 Nästa inlägg ska nog få handla om mitt andningshål i livet - balkongen.
Där växer det ordentligt nu och de första jordgubbarna har kunnat sködas...
 
det blommar i chilin, paprikan, tomaterna, gurkorna - ja allt blommar just nu.
Träning, livet | |
Upp