"och bergen svarade"...

Har precis påbörjat en ny bok och vill inte lägga den ifrån mig.
Tänk att en bok kan gripa tag så snabbt - från första sidan var jag fast.
Boken är "Och bergen svarade" av Khaled Hosseini.
Han har även skrivit "Flyga drake" och "Tusen strålande solar" även dom helt fantastiska.
 
Den gråt som inte kommit ut på en månad lär nu släppa.
Den här boken griper tag om mig och tårarna rinner redan...
Tänk att en bok kan släppa fram så många känslor - ganska underbart egentligen!
 
Den är fin, tänkvärd och jag skulle kunna rekommendera den till er alla.
Alla hans böcker är helt underbara!
Så har ni inte läst dom så gör det.
Recension av boken kommer när jag läst klart den...
 
bild lånad från www.adlibris.se
 
Snart måste jag lägga bort boken och åka till jobbet även fast jag inte vill...
bokrecesioner | |
#1 - - Emilia:

Att ta ut sig mer än vad man trodde att man kunde kan faktiskt göra skillnaden, därav mitt inlägg. Jag tror att vi många ggr inte tror på vår egen kroppsliga förmåga. Jag har också läst stora delar av sommaren, det är min favoritsysselsättning. Kul att du fann en bok som passade!

#2 - - Martina:

Åh vill så gärna läsa den men är ju något av en pocketmänniska så jag får nog snällt vänta...

#3 - - Agneta:

den ska jag försöka få tag på...älskade de föregående böckerna av honom
kramar

Upp