trött och lite sliten...

Vilken tur att det finns vänner som gör mitt liv lite ljusare.
En lång hotellfrukost var nog precis vad jag behövde.
Just nu känner jag mig mest trött och sliten.
Idag ska jag hem till mamma och vara med under "begravningspratet" -
just nu handlar det nog mest om att bara finnas där.
Tur jag är ledig från jobbet en dag till iaf.
Jag har snart vart ledig i 2 veckor men någon semester är det ju knappast tal om just nu när livet är som det är.
 
 
Det finns så många konflikter som bubblar upp till ytan just nu.
Att livet aldrig kan få bli enkelt!
Och jag står som alltid i mitten...
 
 
Familj, känslor, livet | |
#1 - - Ingrid:

Trist, undrar vad det är med en del folk.. Har fått min beskärda del av kakan igår om man säger så

#2 - - Susanne P:

En stor kram till dej! <3
KRAM

#3 - - cecce:

Åh, hoppas du snart får lite vila för återhämtning. Förstår att det hänt något jobbigt....
Ta hand om dig!

Kram Cecce

Upp