Hur kan livet bara...

Hur kan livet bara fortgå som om inget hänt när en närstående dött? Vardagen löper på som vanligt, livet går vidare och väckarklockan ringer som vanligt varje morgon...

livet | |
#1 - - Malde:

Så är det. Men visst känns det konstigt. Jag tyckte att hela världen borde stannat upp när Fredrik dog, det var ju det värsta som kunde hända oss... Men livet fortsatte som vanligt för alla andra (nästan).

Kramar till er alla <3

#2 - - Kenneth:

Ja det kan man nog undra men du får tänka på att alla andra runt omkring dig tänker nog på samma sätt kramar

#3 - - Lena:

Vet vad du menar. Även efter 6 veckor undrar jag samma sak. Skickar massa kramar och omtanke.

#4 - - Ingrid:

De där tankarna kommer ännu fast det i mitt fall gått mer än ett år.... Jag är så glad för alla de's skull som har någon förälder kvar, och hoppas de tar till vara på tiden. Kramar

Svar: Kram <3
Marie-Louise

#5 - - Marlene:

Ta hand om er och varandra så gott ni kan.

Svar: Kram <3
Marie-Louise

#6 - - ejmis:

Det funderar jag fortfarande över fast det är 1,5 år sedan snart som min bror gick bort. =( Kram!

Svar: ja livet blir sig ju aldrig mer likt... Kram
Marie-Louise

Upp