idag fick vi till det...

Äntligen lyckades då Ewa och jag med en lunchträff.
Vi såg vid Åhléns vid T-centralen och flanerade sedan runt lite i vår vackra stad.
Till slut bestämde vi för att äta lite lunch och då tipsade Ewa om appen Rabble
så den hämtade jag ner till mobilen och så hittade vi via den appen en sushirestaurang som hade ett super erbjudande.
10 bitars sushi för 59 kr.
 
och ja det blev lite mycket för min lilla mage så jag fick ta med mig några bitar hem för mellanmål
 - inte mig emot direkt.
 
Det var lite kalabalik över och runt oss när vi flanerade så vi skojade om att vi var så heta att värmekameran på helikoptern sökte sig till oss.
hahaha jag vet dålig humor, men vad tusan det måste man bjuda på ibland.
Men det var tydligen inte oss de letade efter utan någon som hade rånat en Telia-butik...
Jaja men vi var glada så länge det varade i alla fall hihihi ;)
runt Sergels torg var det ett helt gäng polisbilar...
 
en liten bild på oss innan vi ska äta.
Jag ser helt galen ut med håret på ända och ett försök till ett leende (jag avskyr att le på foto)
men jag bjuder på den bilden idag...
 
tack fina Ewa/tjejmorsan för en mycket trevlig förmiddag -
exakt vad jag behövde idag!
 
 
bloggkärlek | |
#1 - - Michaela Lejonberg:

Sushi mums:) åt jag till lunch! Hemmagjord sådan! gott det med;)

Ni har haft en galet rolig underbar dag! Kraaam på dig

#2 - - Ingrid:

Så glada och fina tjejer var det säkert er de spanade på ;)
För att malla mig lite har jag med haft en helikopter över mig, vi och våra vänner satt på altanen och grillade när vi hörde ett buller, gick ut på soldäcket och då "står det" en helikopter lågt över oss och lyser med spotlight på oss.. Gissa om vi fick myror i huvudet bor ju mitt ute på landet. Visade sig vara en äldre man som gått vilse i närheten. Säger som du, en stund kunde vi ju inbilla oss att det var oss de ville se..;)

#3 - - Solveig Lundin:

Kan bara tänka mig va trevligt ni har haft det <3

Svar: vi måste ju ha med dig också snart :) Kram
Marie-Louise

#4 - - Tjejmorsan:

Jag är så glad fortfarande för vår dag i stan. Nu får det inte dröja så länge mellan gångerna!!
Stor kram från mig till dig

Svar: Jag också :) nej vi måste ses snart igen! Kram finaste
Marie-Louise

#5 - - Kashaya:

Vad gott det såg ut och bra pris också.=)

Svar: Ja det var riktigt gott :)
Marie-Louise

Upp