omplantering och gallring av plantor efter träningen...

Idag blev det ett pass nere på Sats - fast idag tog det emot att gå faktiskt men jag gjorde det. Är nöjd och lite stolt att jag faktiskt kom iväg. Blev i alla fall 40 minuter med kondition och styrka - idag orkade jag springa 4 minuter i ett sträck vilket är rekord för mig. Jag gillar att mina nyckelben har börjat synas.
 
 
Sen när jag kom hem var det dags för omplantering av mina små plantor som kommit upp. Igår var vi iväg och köpte 40 kg planteringsjord.
 
kom på den smarta lösningen att plantera om i en stor plastback -
blev mycket mindre spill med jord över bord och golv.
 
men nu står dom på rad i köksfönstret.
 
gurka, tomat, paprika och chili ser ni här.
 
Och igår var vi hemma hos min mamma och fikade lite då var även min mormor där - hon fyller 90 år i april. Och när jag fotade mig bredvid henne så kände jag mig som en jätte - hon har blivit så liten min mormor.
 
här är jag och min mamma och min mormor.
Bilderna blir alltid så roliga/knasiga när de tas med mobilen.
 
 
 
 
 
 
balkongen | |
#1 - - Agneta:

strongt att komma iväg och genomföra passet trots att det tog emot, kallas godmotivation och drivkraft :) tyvärr så är inte min lika stark ännu men jag drömmer om att det en dag ska slå till?! drömma går ju bra ;)
lycka till med planterna!
kramar

Svar: Tack :) Kram
Marie-Louise

Upp