Stockholm i mitt hjärta...

I onsdags skulle jag in till Vitterhets Akademin (<--länk) för att lämna igen lite böcker -
passade sedan på att ta en lång promenad i vår vackra stad.
Och en tur in på Nordiska museet (<--länk) blev det också.
Vilken otroligt vacker och häftig byggnad det är.
 
Lite kyrkligt tycker jag med det höga välvda taket och fönsterna i taket.
 
Sen blev det en tur längs Nybroviken.(<--länk)
 
så vackert med kallt!
 
liten ego-bild. minus 19 kg på vågen ger mig "lätta" ben!
 
ego-bilder i en stor spegel med guldram.
 
isen börjar spricka upp iaf.
 
På väg in mot stan åker jag alltid tunnelbana och då åker jag över Hammarbykanalen (<--länk)och Riddarfjärden. (<--länk)
Där kan man följa årstiderna...
 
isen börjar så smått tappa sitt fäste...
 
Vardag | |
#1 - - messan:

Så vackert! Stockholm är så vackert! Längtar dit lite då och då men nu var jag nyss där och njöt.
Kramar

Svar: Ja men visst är det vackert :) Kram
Marie-Louise

#2 - - Nina Bergquist:

va härligt!! duktiga du!

Svar: Ja det var så mysigt men tyvärr kallt. Kram
Marie-Louise

#3 - - Malde:

Stockholm är vackert! Välkommen till KB någon gång! Lunch på Sushihuset någon dag? Det ligger nära KB.

Svar: Sushilunch imorgon? Kram
Marie-Louise

Upp