träning, balkonegn och livet...

Träningen fortgår och börjar gå riktigt bra nu, 3-4 gånger i veckan kommer jag iväg ner till Sats i Farsta Centrum (<--länk) Jag har börjat intervall träna på löpbandet och orkar nu springa hela 4 minuter i sträck vilket är mycket för mig. Jag har nog aldrig kunnat springa ordentligt och när jag började springa lite smått på löpbandet nu i år så orkade jag knappt 30 sekunder i ett sträck - så jag märker att jag förbättrat mig bra.
Igår körde jag 4 minuter snabbpromenad - 4 minuter löpning - 4 minuter snabbpromenad etc etc i 30 minuter och jösses så trött jag var efter det och svettig. Men jag körde på med lite styrketräning också. Nu börjar äntligen magen tajta till sig lite vilket verkligen känns bra.
 
Profilen börjar se lite mindre ut :)
 
Jag hade så gärna velat köra ett pass ViPR på Sats men min högra handled gör så ont just nu så jag får avstå sån träning ett tag tyvärr. Men på torsdag tycker min ena dotter att jag ska med på BodyPump så jag ska nog testa det, jag behöver ju inte börja med så stor vikt.
 
Och alla frön som jag satte i början av mars grör och lever otroligt bra i köksfönstret. Allt är omplanterat och nu väntar vi bara på att våren ska komma på riktigt.
 
det växer...
 
Sen hade jag lovat mig själv en belöning när jag hade kommit ner till -20 kg på vågen. En väska från Desigual(<--länk) hade jag tänkt belöna mig med. Så jag bestämde mig för att beställa en (fast det blev visst två) och dom lyckades komma med posten just den dagen som vågen visade -20,4 kg, bra tajmat va.
 
Här är den "vanliga" väskan som jag köpte.
Jag gillar fjärilsdetaljen.
men så blev det en "träningsväska" också.
Den är bara så snygg och jag bara älskar den.
Vikt och motion | |
#1 - - Tommy:

sV: Tack så mycket ! <3

#2 - - Teskedsmamman:

SV:
Marie-Louise: Vi båda definierade det som att han t ex kan trösta någon som är ledsen, att han själv kan känna känslor. Medan psykologen även lade till att kunna sätta sig in i andra människors känslor och förstå hur andra människor känner om han gör si och så...

#3 - - Kenneth:

va härligt att det går framåt o att se resultat dessutom gör det ju lite lättare antar jag

#4 - - Anna:

Du ska absolut testa bodypump!!! Kör det två dar i veckan och det är jättekul och jag har fått positivare resultat på löpningen också efter att jag började med det!
Hoppas du får trevligt!

#5 - - Fnulan:

DUKTIGA!!! Nu börjar vi följa din balkong igen! Tredje året!!

#6 - - Agneta:

heja heja, så duktig du är med din träning. Men det är ju så, att bara man väl börjar så känns det mycket bättre att vara igång än att göra som mig och bara slappa hemma.
Och väskan kom ju påpassligt :)
kram

#7 - - ♥ Sojka ♥:

haha ja det är väl en bra diet! ;)
kram

#8 - - ♥ Sojka ♥:

haha ja han har massor med hår haha. :)

Tack så mycket! :) kram <3

Upp