träning, mat och inköp av klänning...

Idag var jag först iväg på ett seminarium i skolan som för ovanlighetens skulle var ett ganska bra seminarium, annars brukar jag tycka det här med att åka in på seminarium under praktiken är bortkastad tid. Men idag var det ganska bra.
 
Efter skolan åkte jag hem till Farsta Centrum och köpte en klänning som jag tittat på och provat några gånger nu. Idag bestämde jag mig - jag är värd den. Jag ska ha den på kryssningen och jag kan nog även ha den när min mormor firar sin 90-årsdag. Sen kanske den blir för stor, det återstår att se.
 
så ska jag bara ha rätt bh och rätt skor till den.
 
Sen efter middagen blev det ett träningspass nere på Sats. Det känns så skönt att vara igång på riktigt med träningen nu!
 
idag blev det kondition och styrka, löpband och trappmaskin.
 
Och efter träningen så har jag börjat dricka proteinshake. Känns som om det är bra i alla fall.
 
Med tre tränande kvinnor/tonåringar i hushållet så går det en del proteinpulver.
Vi har lite olika smaker så vi kan variera oss lite.
Vikt och motion | |
#1 - - Anna:

Visst är du värd klänningen! Och grattis till -20!
Läste ditt inlägg om att blogga om sina barn. Jag bloggar mycket om barnen och det har aldrig varit för uppmärksamhet. Däremot skriver jag under på att det nig är för att vi lever så tätt ihop! Det blir som ett symbios förhållande nästan. Jag har fått dra ner på bloggandet och bilder på min äldsta på 11 år efter hans önskemål, de små "hänger" fortfarande bara med... Både på gott och ont. Bloggen är även ett sätt för mor- och farföräldrar att på ett mer nyanserat och djupare sätt få ta del av vår vardag... Och de skulle inte vilja att vi slutade blogga om barnen... Men man glömmer alla andra som läser, å andra sidan är jag naiv nog att tro att ingen läser av illvilja utan ned ett leende på läpparna...
Anna

#2 - - ♥ Sojkas framtid ♥:

Tack så jätte mycket för gratulationerna i min blogg!! :) kram

#3 - - Solveig Lundin:

Jag som trodde vi skulle ha plastpåsar på oss ;)
Du är super snygg :)

Svar: aj attans, så var det ju ja ;) Kram
Marie-Louise

#4 - - Tommy:

SV: Tack ska du ha , det värmer..

Angående protein, cappiccino gillar jag med!

Svar: Ja cappuccinon är så god, den känns nästan syndigt god.
Marie-Louise

Upp