träningen idag...

Jag passade på att ta en söndagsträning idag nere på Sats.
Det är riktigt skönt att gå ner på söndag förmiddag och köra ett pass.
Men nästa vecka måste jag försöka få till mer än 2 träningspass.
Jag fattar inte riktigt vart dagarna försvinner ibland...
 
körde tortyrredskapet som är så bra för min stela bröstrygg/rygg.
Men aj så ont det gör sen i min reumatiska kropp...
 
passade på att stretcha och köra lite övningar som jag fått när jag vart iväg på utlandsvård.
 
och jag tappar sjukt mycket hår just nu så nu testas ricinoljekuren och hårtabletter.
Hoppas verkligen att det hjälper.
 
 
 
 
Vikt och motion | |
#1 - - Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★:

Åh va härligt, jag känner mer och mer att jag verkligen borde börja träna igen. Jag saknar det.

Svar: Ja det är verkligen skönt när man kommit in i det :) Kram
Marie-Louise

#2 - - cecce:

Vad duktig du är som börjat träna!!!

Kram!

Svar: Tack :) det är så skönt när man kommit in i det. Kram
Marie-Louise

Upp