det blev visst en kvällsrunda...

Äldsta dottern och jag satt/låg och bara slötittade på tv i soffan när hon säger (säkert mest på skoj) "ska vi inte ge oss ut och springa lite?" "Visst" sa jag och reste mig upp direkt, drog av mig nattlinnet och på med träningskläderna - "äh okej" fick jag till svar...
 
Sagt och gjort vi gav oss ut på en löprunda och det blev sammanlagt 3,69 km för mig (något längre för dottern då hon tog en liten extra sväng). Helt okej runda - verkligen om man betänker att vi annars bara hade legat och slöat i soffan. Det lär inte vara sista gången vi ger oss ut ihop. I och för sig fick dottern "vänta" in mig ibland då jag behövde gå snabbt istället för att springa så jag kunde få andas lite - men jag tror hon tyckte det var helt okej i alla fall.
 
Nu en dusch senare och lite stretching så lär jag somna ovaggad...
 
 
Träning | |
Upp