loppiblogbag - ett paket fullt med produkter...

Igår damp det ner en post-avi i brevlådan -
äntligen kom Loppi-blogbag.
 
Jag hade turen att komma med i en testgrupp för en Loppi-blogbag som är en kartong med olika produkter som ska testas och sen bloggas om.
Vilken lyx att få hem massa fina produkter.
 
I paketet låg följande:
 
 
Redan igår testade vi Apetina salladsost från Arla.
jag gjorde en klassisk och enkel tomat, lök och ost -sallad.
Apetina salladsost är ett block med ost som tål att förvaras i rumstemperatur.
Det känns riktigt smart och bra nu till sommaren, då kan man ta med sig ost ut på picknick utan problem.
Apetina salladsost hade en rund och fin smak som påminde starkt om en bit fin Fetaost.
 
Idag ska grillsåserna testas.
två grillsåser från Coop, med olika styrka..
 
Och snart ska jag in i duschen och testa den nya duschtvålen.
Den nya duschtvålen från Barnängen innehåller lotion som är mjukgörande och smörjande.
Det här passar mig perfekt eftersom jag så ofta "glömmer" att smörja in mig direkt efter dusch eller bad.
Jag är nog ganska dålig över lag med att smörja in kroppen - så vad kan då bli bättre än en duschkräm som redan innehåller lotion...
 
Pysselsetet kommer jag ge bort till någon vän som har barn i "rätt" ålder då mina döttrar är för stora för liknande pyssel.
Och Milda receptbok ska jag provbaka ur till helgen tror jag.
Återkommer med blogginlägg då, med bilder och recept.
 
 
Tack Loppi för att jag fick möjligheten att få testa dessa fina produkter!
Bloggevent | |
Upp