morsdag...

Idag firar vi Morsdag!
Jag har gratulerat min älskade mamma -
min starka underbara mamma.
Ni vet redan vår historia om sjukhusboende när jag var liten och så (om inte läs här)
 
Här är jag som liten och min fina mamma <3
Som jag älskar henne.
 
Ibland kommer de där känslorna bara över mig "åh vad jag älskar min mamma"
Utan min mamma vore jag halv.
Hon finns där i vått och torrt och hon stöttar och hjälper mig alltid i alla mina beslut!
Min mamma är min förebild för hur jag vill vara som mamma åt mina döttrar.
Jag hoppas innerligt att jag lyckats.
 
Men även jag är en mamma som blivit firad idag.
Utan mina döttrar vore jag också halv.
Jag skulle inte vilja leva utan dom - min underbara, fina och modiga flickor!
 
Mina underbara döttrar som nu börjar eller redan blivit vuxna kvinnor.
Jag önskar av hela mitt hjärta att mina döttrar ska få leva sina liv så som de vill leva -
att de ska få vara starka, kloka och underbara vuxna kvinnor -
precis som de alltid vart starka, kloka och underbara flickor!
 
 
 
 
Familj | |
Upp