nu är alla produkter noga testade...

Ni minns Loppiblogbagen jag fick för några dagar sen va.
 
Nu är alla produkter testade både en, två och tre gånger...
 
grillsåserna från Coop lär vi köpa hem igen - alla i familjen gillade dom.
Idag hade vi dom till grillspett.
 
Apetina classic salladsost lär oxå köpas hem igen - helst snarast.
Den gick åt i ett nafs.
Gillades också av alla i familjen.
 
Barnängens nya dusch+lotion har nu testats ett flertal gånger.
Den löddrar bra och doftar underbart men jag tycker inte riktigt att jag känner av lotioneffekten.
Det kan ju bero på att jag just nu är väldigt torr så kanske fungerar denna bättre (lotionmässigt) om man ej har för torr hud.
Men jag kommer iaf att köpa denna duschtvål igen eftersom jag gillade löddret och doften
och den passade utmärkt i ett skumbad - det blev ett fint och härligt lödder av den.
Just den här produkten sa jag faktiskt att de andra i familjen skulle låta bli -
något måste man väl få ha själv...
 
Receptboken från Milda har jag tyvärr inte hunnit testa än på grund av lite olika orsaker -
men det kommer det lovar jag!
 
Tack än en gång Loppi för att jag fick möjlighet att testa dessa fina produkter!
Bloggevent | |
Upp