nu håller vi tummarna...

Ja men nu håller vi tummarna då för att allt ska lösa sig på bästa sätt och att vi kanske snart kan lämna ett kapitel i vårt liv bakom oss... Jag hoppas på ett positivt svar den här veckan, så håll tummarna är ni snälla.
 
Just nu är vi hundvakt till helt ljuvliga Java - Solveigs egna lilla solstråle, ni som har mig på Instagram och Twitter har nog inte missat att vi just nu "är med hund". Det blir många mysiga hundpromenader nu vilket är riktigt skönt och många "steg" blir det, jag använder mig av appen Moves som räknar mina steg och det är ganska skoj att se hur mycket man faktiskt går när man har hund.
 
det finns mycket att lukta och titta på ute i "betongdjungeln"
 
trappuppgångar är riktigt spännande -
och varje gång samma visa när vi ska hem igen:
-vi bor tre trappor upp men Java stannar vid varje "rätt" dörr fast fel våningsplan och vill gå in :)
och hon blir lika lycklig varje gång när hon äntligen hamnar rätt och jag låser upp dörren och hon får gå in <3
 
sen får man vara med och spela datorspel också vilket inte är helt fel...
 
och ibland hinner hon följa med in på toaletten och ligger då snällt och väntar -
hinner hon inte riktigt med in så sitter hon fint utanför och väntar <3
Familj | |
#1 - - Viktoria:

Självklart håller jag tummarna för er!
Kram Viktoria

#2 - - Agneta:

Vilken sötnos ni passar och visst är det mmkt "gratis" motion man får när man är med hund. Minns alla promenader med våran Swaij och hur fel allt blev när han dog...allt blev meningslöst att gå ut ett tag, vara i skogen blev bara tokigt! Men nu är dt ok igen.
kram

Svar: ja det blir mycket motion :) Och det är ju kul att promenera, ja oftast iaf... Kram
Marie-Louise

Upp