året som gått genom balkongen...

Jag tänkte visa er mitt "balkongår" i bilder.
 
Minns ni när jag började plantera frön? Minns ni de små skotten som jag pysslade om? Minns ni när jag plockade in den första skörden? Nu har ett "balkongår" gått och allt har rensats bort och slängts - nu får balkongen "vila" till nästa år. Vad ska planteras 2014 - ja det återstår att se.
 
Fler inlägg från min balkong hittar ni här.
 
fröerna valdes ut och inhandlades.
fröerna planterades och katten Misse blev sur över att hennes fönsterplats blev okuperad.
 
 
de små plantorna behövde större krukor.
 
  
 
frukost på balkongen hann jag med allt för sällan i år...
 
 
balkongen blev min oas under sommarens tuffaste månader, eller ja det lilla jag hann med att njuta av den vill säga...
 
  
 
  
den första skörden..
 
chili var det som växte bäst i år.
 
nu ska presseningen läggas över allt så börjar vi om igen nästa år!
 
 
 
 
Familj, Vardag, balkongen, årstider | |
Upp