bloggmiddagen - en helt underbar kväll! del:2

En fortsättning på bloggmiddagen kanske skulle vara på sin plats nu.
Det har gått lång tid mellan inläggen men jag måste få lov att skylla på skolarbeten. 
Det är lite mycket just nu...
 
Men bloggmiddagen var en underbart mysig kväll 
och goodiebagerna som vi fick var underbart välfyllda med mycket bra-att-ha saker. 
 
Jag har gett bort en del saker till min syster, min mamma och en kurskamrat. 
Det är alltid trevligt att få ge bort saker.
 
jag har under några bloggevent samlat på mig lite olika checkar på mat och glass.
Fick för mig att lösa in alla och för allt i denna korg betalade jag drygt 30 kr :) 
 
det var så många fina smycken med bland presenterna, så nu ska jag minsann börja använda smycken lite oftare. en söt tygväska, fina handdukar och massor av mysiga produkter fick vi också.
 
presenterna som jag gett bort. 
Vissa saker passade mindre barn än vad jag har hemma och allt kan man inte spara i "mormorslådan" och hårda tvålar vet jag att min mamma älskar så dom fick hon. 
 
alla gäster fick en varsin Sodastream och massor av smaka-på smaker och speciella isformar. 
Denna används nu flitigt hemma hoss oss.
Nu ska vi bara komma ihåg att köpa hem kolsyrepatroner när denna tar slut...
 
Alla sponsorer till bloggmiddagen hittar ni hos Ewa och Anna här:
 
Tack Ewa, Anna, Solveig, Camilla, Linda och alla andra underbara kvinnor som jag fick möjlighet att umgås med denna kväll <3
Bloggevent, Nöje | |
#1 - - EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX:

Tack själv! Jag skall ge bort en hård tvål till min mormor, hon gillar också sådana. Jag skall också bli bättre på smycken med tanke på de fina som låg i goodiebagen.

Kram

Svar: Det var en så mysig kväll :) gör gärna om det snart igen ;) fast kanske i mindre skala. Kram
Marie-Louise

#2 - - Tjejmorsan:

Tack själv :) Vilket underbart inlägg :) Jag har valt att behålla tvålarna själv :) De gör sig fint inne i mitt badrum :)

Kram vännen

Svar: Det var en så mysig kväll :) gör gärna om det snart igen ;) fast kanske i mindre skala. Kram
Marie-Louise

#3 - - Linda w L2K:

Tack själv!! Vi måste helt klart göra om det!!!

Svar: Ja fast kanske i mindre skala :) Kram
Marie-Louise

#4 - - messan:

Oj vad mycket fint ni fick:). Vad kul! Då kan man dela med sig lite också.
Ha det gott!
Kram

Svar: Ja det är alltid trevligt när man kan ge bort saker :) Kram
Marie-Louise

Upp