bloggmiddagen - en helt underbar kväll! del:1

Så har då årets bloggmiddag varit -
en helt underbar kväll blev det.
Vi var 55 kvinnor som träffades på restaurang Sahara för att äta gott och umgås.
Ewa och Anna styrde upp det hela -
och överraskade oss alla med inte mindre än tre goodiebag!
 
Solveig, Camilla och jag möttes upp inne på centralen innan vi skulle möta upp Emelie -
vi gick sedan i samlad trupp mot hotellet där vi skulle övernatta.
Solveig och jag delade rum -
så mysigt att bo på hotell i sin egna stad.
 
det vackra halsbandet som jag vann på förra årets bloggmiddag fick följa med i år igen <3
Hotellsäng, tv, rosévin - livet är riktigt fint ibland. 
Rica Hotell Kungsgatan bodde vi på -
riktigt fint hotell med bra service. 
 
god mat och supertrevligt sällskap av en massa pratglada kvinnor <3
 
 
mycket fint blev det att bära hem...
Hotellfrukost med utsikt över Hötorget!
 
mina fina vinster som jag fick under bloggmiddagen kom från miniinthebox, Yankeecandel, gröninteriör och me&I.
 
    
jag har inte hunnit packa upp allt än (har lite mycket i skolan) 
 
Men jag har hunnit gjort min mamma, storasyster och en kurskamrat glada iaf....
Detta var del:1 - fortsättning förljer alltså!
Fler sponsorer kommer länkas såklart och fler saker ur alla dessa goodiebags kommer visas upp!
Bloggevent, bloggkärlek, livet | |
#1 - - Tjejmorsan:

Härligt inlägg :) Skoj att du redan har kunnat glädja dina nära och kära :)

Stor kram

Svar: Tack för en oförglömlig kväll. Kram <3
Marie-Louise

#2 - - Mia:

Hotell blir ett måste om detta händer igen (och jag blir bjuden förstås), älskar att bo på hotell och med trevligt sällskap så är det ju ännu roligare :-D


Svar: Ja det var riktigt mysigt att övernatta i sin egna stad <3 inte ofta man tar sig råd till det.Kram
Marie-Louise

#3 - - Ninni:

Åh va mysigt allt såg ut och vilka fina presenter =)

Stor kram <3

Svar: Ja det var så mycket bra saker vi fick <3 Kram
Marie-Louise

#4 - - Agneta:

oj, ytterligare en bloggmmiddag är avundas dig :) så mysigt o härligt att komma iväg på hotell i egna staden och så vara med om massa trevligt sällskap o bra arrangemang!
kramar

Svar: Ja det var så mysigt och välbehövligt <3 Kram
Marie-Louise

Upp