bloggmiddagen närmar sig...

Snart är det äntligen dags för årets bloggmiddag -
som jag längtat. 
Minns när vi för 2 år sedan träffades på Sahara för en liten mysig middag då var vi 5 bloggare -
förra året hade middagen utökats något (minns ej hur många vi var då) -
i år har middagen utökats och vi är nu 55 bloggare.  
 
I år kommer jag att kunna njuta av maten på Sahara - 
förra året gick jag på flytande inför min GBP och drack bara Modifast 
(fast jag fick tjuvsmaka lite Tabouleh)
 
Liksom förra året så är det Ewa och Anna som står för denna bloggmiddag 
och jösses vad de fixar!
Några av alla sponsorer kan ni hitta i listan här.
 
Solveig och jag beslutade oss för att lyxa till det ordentligt och hoppade på erbjudandet 
som Ewa och Anna fixat om en billig hotellövernattning. 
Så vi sover på Rica Hotell fredag 
 
Så nu har nedräkningen börjat... 
 
här är lite bilder från förra årets middag...
Bloggevent, Nöje, mat | |
#1 - - Linda w L2K:

Åh vad jag längtar!!!! Och jag ska oxå bo kvar! Ska bli så jäkla kul!!! Sofie och jag pratade om att ta ett glas bubbel på rummet innan maten. Jag har fler glas. ;-)
Och snygg bild på mig!

#2 - - Malin - allt och lite annat:

Åh det ska bli så kul att få träffa alla! Det ser ut som ni hade väldigt trevligt förra året! :)

#3 - - Sanna:

Vad kul att bo kvar i stan :)
Jag kommer dit men Linda som det var tänkt att åka med kunde inte :( men hoppas träffa massa nya och gamla bekantskaper :)
Kram vi ses snart !!0

#4 - - Nina Bergquist:

Ja vet. Freja är kräksjuk nu med. Ja dör !!

Har bara vaniljyoghurt 0.5
Lime eller citron. Både och.
Ingefärq. Mkt. Så att det blir starkt.

Det är allt. Du kan ju även göra shot. Ingefära och citronsaft. Starkt dock.

#5 - - Tjejmorsan:

:) Härligt inlägg :) Ska bli så kul att ses igen :)

#6 - - Sanna:

Kommer dit själv ..Linda fick avboka men det finns en massa andra att prata med ..hoppas jag ;)
Hoppas allt är bra !!
Kram

#7 - - Marie:

Det ska bli jätteroligt att få träffa alla! Kan inte fatta att det är imorgon. Det kändes som att det var evigheter tills det var dags!

#8 - - Linda w L2K:

Åh vad härligt det var att träffas i fredags!!!

Upp