loppi blogbag...

Jag fick testa Loppi Blogbag igen - vilken trevlig grej det är att få hem ett paket med olika produkter som man ska få testa.
 
paketet var helt "mosat" och såg öppnat ut när jag hämtade ut det...
Men allt fanns med! 
 
Croodarna såg vi på samma kväll som vi fick paketet och hela familjen gillade filmen.
Det var länge sen vi skrattat så mycket till en film. 
 
Reztart var riktigt god och jag ska köpa hem fler (bara jag hittar dom) de passade mig perfekt som mellanmål.
Banrängens deo var jättebra och håller verkligen vad den lovar.
Kryddan från Santa Maria har döttrarna testat och den gillar dom verkligen 
(jag gillar tyvärr ej korriander) 
Chokladdropparna har vi inte kommit ihåg att testa än... Måste testas inom kort!
 
Tack Loppi blogbag för det generösa paketet!
 
Bloggevent, Nöje | |
#1 - - Lotta:

Vilket trevligt paket med lite av varje i. Vilken tur att allt var med, paketen såg ju helt söndermosad ut.
Deot har jag också testat och den var skön med en frisk doft.

:-)

Upp