schampo och balsam när det är som bäst...

När jag var iväg på mammabloggkryssningen så fick jag en goodiebag med schampo och balsam från Keune (ett för mig helt nytt märke). Detta schampo och balsam har jag nu använt ett tag och jag gillar det skarpt. Det doftar gott, är drygt och håret får mer lyster och liv efter en tvätt med detta schampo och balsam. Nu ska jag bara hitta en återförsäljare av det här i närheten av där jag bor så att jag kan köpa hem en fullstor förpackning.
 
Keune schampo och balsam <3
 
Jag fick schampo och balsam för färgat hår och för torrt hår. Egentligen passar dom mig bra båda två men jag tror att det lutar åt att jag gillar det för torrt hår mest - kanske beror det på doften. Produkterna för färgat hår innehåller Jasmine och Sandelträ medan de för torrt hår innehåller Ylang-ylang och Palmarosa. Keune innehåller naturliga essentiella oljor och växtextrakt och är helt naturligt för ditt hår och din hårbotten.
 
Jag rekommenderar er verkligen att testa denna produkt - ni lär inte bli besvikna!
 
 
Bloggevent, Nöje, Tips | |
Upp