Sparadiset - bloggevent...

Höstens mysigaste bloggevent var i fredags på Sparadiset!
Diana och Lina höll i detta mysiga bloggevent. 
 
Det bjöds på bubbel (Freixenet), plockmat från Ridderheims och choklad från chokladfabriken
Så gott <3
 
Sparadiset sponsrar/samarbetar med Unicef , Maskrosbarn och Bröstcancerfonden vilket gladde mig mycket. 
 
överallt på Sparadiset fanns vackra saker som lös upp. 
Vi badade bubbelpool - länge - och mös runt i morgonrock och minglade.
Fina Diana och Lina <3
 
 
tre välfyllda Goodiebags fick vi med oss hem med trevliga och välbehövliga produkter. 
 
Mannen och jag fick en varsin massagebehandling på Sparadiset av vår äldsta dotter i julklapp förra året och vi har liksom "glömt" att utnyttja den. Tiden/livet rinner iväg lite för fort.
Men nu har vi bestämt oss för att boka in en varsin behandling på mannens födelsedag och sedan passa på att gå ut och äta ihop efteråt. 
Bättre sent än aldrig heter det ju...
 
p.s. jag fick ett par supersköna trosor från Röhnisch i storlek Small och jag kan ha dom! Jippi!!! d.s.
 
 
Bloggevent, Nöje, livet | |
#1 - - Maya:

Åhh så mysigt det såg ut.
Kram

Svar: Ja det var så mysigt och välbehövligt <3 Kram
Marie-Louise

#2 - - Annika Lundkvist:

Åh vad skönt och mysigt det ser ut! Kan tänka mig att ni fick ny härlig energi och att hela kroppen blev lugn! :) Kramar Annika

#3 - - Malin - allt och lite annat:

Ja, visst fick man mersmak på spa! :) Jag vill också tillbaka där fler gånger. Supermysigt ställe och så grymt bra event! :)

#4 - - dianasdrömmar:

Kul att du var nöjd :) kram Diana

#5 - - Linda w L2K:

Åh vad härligt! Ångrar nästan att jag inte hoppade på jag med! Misstänker att trosprovningen va bland det bästa av allt! :)

Upp