jobb, jobbsökning och oro...

Jag jobbar ganska mycket (som tur är då det lär generera i en ganska bra lön till slut) söker jobb och går nu och väntar och hoppas på ett positivt svar. Endast tiden kan utvisa hur detta blir... 
 
Snart iväg till mamma för middag och en träff med mormor. Min älskade mormor som snart fyller hela 91 år <3
 
 
Familj, livet | |
#1 - - Tjejmorsan:

Så ljuvligt det är att få träffa sina äldre släktingar <3 Tänker ofta på min farmor som blev 98 år... OJ så jag kan sakna henne och hennes kloka ord. Hon hade alltid någon form av "lösningar" på saker och ting.
De sitter på så mkt vishet och kunskap. Njut av er stund tillsammans.
Kram <3

#2 - - Linda w L2K:

vad mysigt med mormor. Själv pratade jag med min häromdagen då hon fick en inbjudan att fira påsk med oss och våra familjer. Kommer bli ett stort tomrum den dagen hon går bort... Är 83 år nu...

Och ja du, det där med jobb kommer att ordna sig! Det ska bara dyka upp rätt jobb först. :)
Själv har jag svävat på små moln idag. En ivägskickad cv ledde till intervju via telefon och om några veckor ska jag få komma på en till intervju... Inte drömjobbet men jobb...

Upp