löpträning utomhus...

I och med att jag slutade skolan och skrev in mig på arbetsförmedlingen så bestämde jag mig för att jag måste spara in på lite saker. Så träningskortet på SATS var en sak som fick avvecklas - det kändes lite väl dyrt och eftersom jag just nu inte ens vet om jag har a-kassa att vänta så måste jag spara. Men träna vill jag göra så nu blir det utomhusträning. Löpträning har jag valt - eller jag varvar löpning med snabb promenad, orkar inte springa hela rundan än men det kanske kommer. 
 
Imorgon ska jag gå till Stadium och inhandla en bra "magtränare" - ungefär som en medicinboll men ändå inte. Äsch bild kommer när den är inhandlad. För löpträning måste ju varvas med annan träning och visst jag måste spara in på utgifter men en träningsgrej för 299 kr kommer jag "kosta" på mig. Så det så!
 
Men så jag har alltså löptränat nu några gånger - har nog blivit ungefär 3 gånger i veckan sista veckorna. Och idag blev det första löppasset i snö. Jag skulle behöva ett par bra löpskor som fixar snöunderlag men ja det var ju det där med pengar... Får se hur vi löser det helt enkelt.
 
 
löprundorna blir på mellan 3-4 km!
 
och alltså det är ju så vackert ute ibland att man bara måste pausa Runkeeper och fota lite.
Själen mår bra utav det!
 
bilder från dagens runda i snön.
 
fast åka skridskor redan nu när isen precis har lagt sig - nej det skulle inte jag våga.
Fast dessa skridskoåkare hade isdubbar och sånt där "spett" som de kunde känna med, så de åkte nog säkert.
Men jag skulle aldrig våga...
 
 
GBP, Träning, Vikt och motion, årstider | |
#1 - - Agneta:

Ser att du tog beslutet att hoppa av skolan, förstod nästan det innan att det var det beslutet som du egentligen redan hade tagit.
Duktig du är som är ute på rundor även när det är snö, själv har jag hamnat i en tgräningssvacka...har tränat en gång på treveckor :(
kramar

Svar: Ja ibland känner man att man måste sluta någon gång... Kram
Marie-Louise

Upp