sommarjobb...

Som säkert alla förstått så har jag sommarjobb inom åldringsvården, närmare bestämt demensvården och jag trivs så galet bra. Jag trivs med arbetsuppgifterna, kollegorna och de boende. Så nu hoppas jag verkligen att jag ska få vara kvar efter sommaren. Jag orkar inte börja söka jobb igen! Jag vill ju vara där jag är nu jag trivs ju så bra - jag vill inte behöva söka nytt... Jag trivs faktiskt att arbeta som undersköterska. Jag trodde ett tag att jag aldrig skulle vilja arbeta inom vården igen - men jo jag trivs verkligen att arbeta som undersköterska. 
 
Jag hoppas innerligt att min reumatism och min kommande utlandsvård/rehabilitering inte ska sätta käppar i hjulen för mig...
 
 
 
jobb | |
#1 - - Inger Stark:

Du är som klippt och skuren för jobbet som undersköterska. Kram

Upp