utvärdering - parfymfritt...

Ja det här med att använda parfymfritt - hur gick det egentligen... Nja klådan kom tyvärr tillbaka även när jag använde allt parfymfritt och jag gillade inte alls att inte lukta något (gott). Så nu är jag tillbaka i parfymträsket... Men jag försöker välja märke med omsorg. Både för kropp och natur. Men så trevligt det är att få glida ner i ett bad som doftar gott. Så ja så gick det med min test av att leva parfymfritt. Inte så bra alltså.
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Desiree:

Tråkigt att det inte fungerade =( Klådan kan dock bero på citronsyra.

Har slutat helt parfym hemma, det görs av plaster och släpper ftalater som inte är så bra.
Jag använder fast tvål numer; vid handfatet men även som duschtvål och emellanåt som schampo också. Älskar den! =)

Svar: klådan beror nog främst på min psoriasis. Men jag försöker välja hudvårdsprodukter med omsorg. Kram
Marie-Louise

Upp