har insett att jag ofta fotar portar, fasader och valv...

Idag när jag var in till stan (Stockholm) så passade jag på att fota - som vanligt kan man kanske tillägga. Jag älskar att fota - just nu fotar jag nästan uteslutande med mobilen för den har jag alltid med mig. Så idag då när jag fotade så insåg jag att jag ofta fotar portar, jag är fascinerad av portar har jag märkt. Så när jag kom hem så började jag kika igenom mina senaste foton och inser att jo jag fotar gärna portar, husfasader och valv när jag fotar - både utomlands och här hemma i Sverige. För vi har minst lika många vackra portar här hemma i Sverige som det finns utomlands - det är bara det att jag märkt att jag "tittar" på portar och fasader på ett annat sätt när jag är utomlands. Där är alla portar och fasader vackra - ja nästan alla faktiskt. Här hemma går jag gärna bara förbi dom, förutom när jag är ute på en "fotorunda" för då är det alltså ofta portar och fasader som fastnar på bild har jag märkt.
 
Portarna ovanför är från Marbella Spanien
 
 
Portar ovanför är från Spanien och Teneriffa
 
 
Lite portar från Stockholm
 
 
Några fler portar från Stockholm här ovanför.
 
 
Valv fotade i Spanien och Teneriffa
 
 
 
Valv från Stockholm.
 
Nästa inlägg får nog visa alla vackra husfasader som jag fotat. Vad brukar du fota? Är det ofta någon speciellt som du fastnar för?
Nöje, Vardag, livet | |
Upp