ikväll smäller det!

Ikväll smäller det - äntligen. Bloggmiddagen 2014 är ikväll. Som vi väntat och längtat. En av årets höjdpunkter om ni frågar mig (och många andra bloggare/bloggerskor). 
 
Det är Ewa och Anna som dragit igång detta och i år är tredje året som de har bloggmiddagen. Det hela började för fyra år sedan då vi var ett litet gäng bloggande kvinnor som kände för att ses över en bit god mat, vi var väl en sex/sju stycken då första gången i år är vi närmare 40 stycken. 
 
Vad jag skrev om förra årets middag kan du läsa här och här . I år ska en ny restaurang testas och vi kommer ha en hel nedervåning för oss själv, lyxigt. 
 
Första året med bloggmiddagen kan du läsa om här
 
jag gillar den här bilden på mina två äldsta döttrar och deras mormor <3 
Tripp trapp trull - och rödhårig, blond och svart hårig...
Bloggevent, Bloggmiddag, Nöje, bloggkärlek, mat | |
#1 - - Inger Stark:

En av mina också, vill faktiskt dela den till min sida. Ha så trevligt ikväll. puss

Svar: skickar det till dig. puss
Marie-Louise

#2 - - Inger Stark:

En av mina också, vill faktiskt dela den till min sida. Ha så trevligt ikväll. puss

Upp