jag gillar visst husfasader...

Jag har märkt att jag ofta fotar husfasader, jag tycks gilla dom fasaderna alltså. Förut fick ni se några foton på portar och valv - nu kommer alltså lite fasader. Jag trodde faktiskt att jag mest fotade fasader, portar och liknande när jag var utomlands men jag märkte när jag gick igenom mina foton att jag fotar visst fasader även här hemma i Sverige/Stockholm. 
 
Fasader runt Söder i Stockholm.
 
Lite mer från Söder och Gamla Stan i Stockholm.
 
Fasader i Gamla Stan i Stockholm.
 
Men fasader utomlands då. Ett smakprov får ni här nedanför.
 
dessa är från Teneriffa (allihopa tror jag, kan ha blandat ihop någon fasad).
 
Fasader i Marbella
 
Fler fasader från Marbella, jag gillar tydligen gränder...
 
Marbella och Ronda (eventuellt någon annan stad/by också)
 
Vad gillar ni att fota? 
 
Vardag, foto | |
Upp