hur sammanfattar man en resa?

Ja hur ska man kunna sammanfatta en resa på fyra veckor i ett blogginlägg. Nja det går nog inte riktigt. Eventuellt blir det fler blogginlägg om min rehabresa, eventuellt bara detta - det återstår att se. Fyra veckor det är en ganska lång tid att vara bortrest, iaf när det är utan familjen, men dessa fyra veckor rusade iväg. Jag träffade ett gäng nya vänner och vi hade mycket trevligt. Allt prat och all samvaro runt måltiderna och träningen är nog det som jag saknar mest. Jag har tränat upp min reumatiska kropp så den mår ganska så mycket bättre nu (fast efter denna jobbhelg är den ganska så trött just nu) och solen och värmen har gjort underverk med kropp och själ. Att få börja dagen med träning i varmvattenbassäng är verkligen underbart, hela kroppen kommer igång och träningen som fortsatte sen under dagen flöt på bra. Jag fick ett flertal behandlingar med akupunktur runt nacke och skulderblad som var så välbehövligt.
Fler bilder och mer text kommer inom kort...
Sjukdom, Vardag, livet | |
Upp