älskade mormor...

Igår var jag äntligen iväg till min älskade mormor. Jag har långledig helg och kände att jag bara måste hälsa på mormor på Edö. Vi tog en tur ner till fredagsdansen och fikade ihop. Så mysigt och välbehövligt för oss båda. Mormor var mycket glad över att jag kom och jag kände ett sting i hjärtat att jag faktiskt kommer för sällan. Jag tar dagligen hand om andra dementa på mitt arbete men jag hinner inte hälsa på min egna mormor så ofta som jag skulle vilja. Nej det får bli ändring på det nu! Jag vet att man (jag) så ofta säger just så här, att nu måste jag...., men det här känner jag att jag måste. Min mormor är 91,5 år och hon betyder så mycket för mig. Jag har nu lovat att jag ska försöka hinna komma förbi innan jag åker till Spanien och så har jag nu hennes adress så jag kan skicka vykort där ifrån.
Vackra foton på mormor och morfar när de gifter sig och foton på mormors mamma och pappa.
Familj, känslor, livet | |
#1 - - Inger Stark:

Fint älskling, utom att du la till ett år på hennes ålder. puss och kram

Svar: oj hoppsan, får redigera det. Puss & Kram
Marie-Louise

Upp