real-life, kylskåpet...

Real-life med Yohanna :)
Nu har real-life turen kommit till kylskåpet och visst kan jag visa upp mitt kylskåp.

Men först måste jag visa upp kylskåpsdörren, där hänger halva vårt liv upphängt...


Dörren och sidan till kylskåpet är fullt med foton, tidlappar, konsertbiljetter och lite annat smått och gott.
och ja, om man öppnar för snabbt/hårt så rasar en del ner och man svär en hel harang över det - men endå hänger allt kvar.




Vi har ett stort kylskåp (äntligen) så dey blev uppdelade bilder.
Och ja kylskåpet är ganska fullt endå känns det som om vi aldrig har "något" hemma.
På hyllan längst ner finns det special öl och mina reumatsim sprutor.

Uppdatering: Förlåt missade helt att man skulle skriva två saker som måste finnas i kylen, en nyttig sak och en onyttig sak.

Nyttig sak: Mjölk och frukost produkter (bregott/lätta och pålägg)

Onyttig sak: Saft eller läsk

Vill ni se andras kylskåp ska ni gå in till Yohanna och kika.
real-life | |
#1 - - carina:

Men vart skulle man hängt alla lappar om man inte hade ett kylskåp :)

Kramen på dig♥

#2 - - Yohanna i Las Palmas:

Det ser ju helt normalt ut ;)

Ser att du har en lika stor förkärlek till tuber och flaskor med dressingar och såser. Den där hamburgerdressingen är för god, den får mina föräldrar ta med varje gång de åker hit. Fast det kanske inte är så bra nu när jag tänker efter ;)

Bra jobbat!

Hälsningar

Yohanna

#3 - - Jenny:

Oj det ar ju riktigt spannande att se vad andra har i sitt kylskap. Sitt eget ser ganska trakigt ut nar man jamfor med andras. :)



Halsningar Jenny

#4 - - Annelie:

Härligt med ett stort kylskåp! Här ser det nästan nu som hos mig :-) Ha en härlig dag.

#5 - - Yohanna i Las Palmas:

Nu ligger sammanfattningen ute. Bara att köra på och kika in hos alla andras normala kylskåp.

Tack för att du ville vara med och hoppas att du hänger på nästa vecka också.

Hälsningar

Yohanna

#6 - - Maya:

Saft har jag i skafferiet :)

Men vart förvara du grönsaker och rotsaker?

#7 - - Lilo:

HAhaha...ser ut som mitt kylskåp då. :-)

scheman,papper från sjukgymnasten, från logopeder. Träningstips, läxor....ja inte är det snyggt iaf. Men bra att ha det på plats. :-)

Upp