halsont...igen...

Jaha så har jag ont i halsen igen, känner hur halsflussen är på gång igen. Har en läkartid till öron-näsa-hals den 19/-11 på Huddingesjukhus för detta men lär nog få en halsfluss innan dess om jag inte lyckas stävja den denna gång. Fick ett tips igår på FB om att koka upp vatten och lite äppelcidervinäger och liksom andas in ångorna en stund, sen låta det svalna lite och dricka upp det. Så det har jag gjort idag, inte gott men jag hoppas det hjälper.


foto:jag
Sjukdom | |
#1 - - Ann Catrine:

Hoppas du känner dig bättre!!



Lustigt att vi båda varit på bio med våra resp mammor, samma dag, och samma film ;-)



*•.¸¸❤ En nyårskram från mig till dig!❤¸¸.•*

#2 - - Stattinskan:

Nä, inte alls nått vidare att starta ett nytt år med så trist främmande - Herr och Fru Bacilluskus!

Krya på dig och en önskan om att du får ett fint och trevligt 2011

Kram

#3 - - maria:

Ooooo hoppas du slipper bli sjuk..Halsfluss som gör så ont..



Ha en God Fortsättning på 2011 <3

Kramar Maria

#4 - - ejmis:

Krya på dig och God Fortsättning!

#5 - - Moonwitch:

Men stackare då, ingen vidare bra början på det nya året..:(

Krya på dig och önskar dig en god fortsättning på 2011.

Kärlek och ljus/Kram!

Upp