uppdatering...

Vet ni, om man är riktigt hemsk och skriver på bloggen om hur ledsen och besviken man blev över att inte bli firad ordentligt på Morsdag så får man blommor och choklad av sin make och en hembakad chokladrulltårta av mellan dottern. Trevligt va? Så snart ska vi nog fika lite här hemma, ska bara sätta igång kaffebryggaren först.
Tack kära familjen :)


foto: jag

Familj | |
#1 - - Heleena:

Hihihi jag som precis skrev lite av min besvikelse över min dotter som inte firade mig....men hon vet inte om min blogg....Jag ville gärna ha blivit lite uppvaktad....kände mig ju lite extra ledsen igår, tänkte på min mamma som inte finns i livet längre, tänkte på ALLA gånger hon fick liljekonvaljer av mig på morsdag, det fick hon VARJE morsdag men i söndags kunde jag inte ta mig till graven och det gjorde ont i mig....åker dit på fredag istället....



Hoppas du mår bra? Jag har varit dålig på att besöka bloggar på sista tiden, det går upp och ner här hemma och då måste jag prioritera.....Kram på dig vännen!

Upp