imorgon gäller det...

Imorgon ska jag ha min andra muntliga redovisning någonsin på högskolan och jag har gjort min absolut första power point presentation någonsin, så jag hoppas att det fungerar bra med den imorgon.
Men blodapelsinmarmeladen var ju också första gången jag gjorde och det blev ju jättebra så jag hoppas att det håller i sig. Jag ska med min lilla fina julklapps dator men jag har även med mig presentationen på ett USB-minne som en extra backup, man vet aldrig. Vi ska prata i 10 minuter max och jag tror inte att jag kommer fylla hela den tiden faktiskt, när jag har övat högt för mig själv nu när här hemma så ligger det på 7 minuter men eftersom jag kommer vara nervös så går det säkert på 6 minuter, liksom av bara farten.

Ni får en bild till på dessa härligt soliga blodapelsiner. Jag bara älskar dess färg.


foto:jag
utbildning | |
#1 - - Barnens Hjältar:

Lycka till! Det kommer säkert gå jättebra!!

Blodapelsin är så gott!!

#2 - - Anonym:

Härlig bild.... ser ut att vra god sylt...grattis till viktnedgången och ett stort lycka till imorgon!



Kram!



Kati

#3 - - Anonym:

Härlig bild.... ser ut att vra god sylt...grattis till viktnedgången och ett stort lycka till imorgon!



Kram!



Kati

#4 - - Kristina:

Lycka till! Fantastisk bild förresten.

#5 - - soffie:

jag åt blodapelsin idag så himla gott!

Lycka till imorrn det fixar du som är så himla duktig,

kram

#6 - - Susanne P:

Jag håller tummarna för dej!

Andas långsamt och ta pauser så ska du se att du håller dej till rätt tid! ;)

Kram

#7 - - Carina:

Lycka till!

Vi har också haft power point redovisning nu i vår,

kändes bra så jag hoppas att läraren tyckte det också :)

#8 - - Lejonkvinnan:

Lycka till! Det kommer gå jättebra!!



Stor kram

#9 - - Stattinskan:

Åh, jag avundas dig ICKE! Gillar inte alls redovisningar eller att prata inför grupp :-)

Lycka till :-)

#10 - - Lotta:

Lycka till! Håller mina tummar för dig hela dagen. Den där marmeladen kan jag tänka mig att bre på en god fralla.

Håll dig undan från skämtsamma vänner idag!

Kram

#11 - - Helene:

Lycka till med redovisningen idag !!

Önskar dig en mysig fredag.

Kram Helene.

#12 - - Nett:

Hoppas att det går bra idag :) Härlig bild, riktigt läskande. Kram

#13 - - Åsa:

Oj så nervöst! Lycka till, det går säkert bra :)

#14 - - Husfrun:

Lycka till, du kommer att klara det galant.

Tänk på att prata långsamt, göra konstpauser och att gå omkring lite :)

Håller tummarna.

Kram.

#15 - - Anki:

Idag...ja de gick säkert bra...kan snart säga grattis.



Kramiz

#16 - - Ama de casa:

Jag är övertygad om att det gick jättebra!



Så nu kan du ha en lugn och skön fredagskväll :-)

Upp