om 14 dagar...

Blogglusten är nästan helt borta just nu - skolan har dragit igång och om 14 dagar sitter jag i värmen på Teneriffa.
Det ska bli så underbart skönt att få behandlingar och värme för min onda kropp och faktiskt att få koppla bort alla krav och måsten ett tag.
Det kommer bli träning, behandlingar med sjukgymnast, sol, värme och utflykter.
 
Jag fick pengar av min mamma och pappa i födelsedagspresent att använda till just utflykter under resan och det ska jag verkligen unna mig i år.
Jag brukar inte riktigt ha råd att följa med på dom där utflykterna men i år har jag det.
Två utflykter som jag verkligen vill åka på är:
Masca vill jag besöka och kika på alla sevärdheter.
Guimar vill jag också besöka och se pyramiderna som finns där. Dom ligger visst helt i linje med pyramiderna som finns i Egypten.
Kanske blir det även Teide en gång till. Jag var där 2008 men känner att det vore trevligt att åka dit igen.
Som blivande Arkeolog kommer jag nog se på sevärdheterna med andra ögon mot vad jag gjorde förut...
 


Teneriffa | |
#1 - - Julia:

Ja jag tar jättegärna nappen, du är toppen :)
Låter som du kommer ha det underbart :)

#2 - - Ama de casa:

Vad roligt och skönt! Hoppas du hinner med alla utflykter :-)

#3 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Vad skönt med vintersol!!
Ja vi skrattade så vi grät spegelsalen hahaha

#4 - - soffie:

mmm va härligt att du snart är nere i värmen!hoppas du kommer iväg på utflykterna de lät ju superintressant alltihop.. kramen

#5 - - ♥ Sojka ♥:

Åh vad härligt med semester! Känns så långt ifrån då vi åkte sist i Juni. Hoppas ni får det mysigt! :)

Tack! :) Ja det var häftigt att se. Först palla jag inte pyssla. Inte mycket för sånt men när jag ser hans glädje så känns det i hjärtat så nu kommer jag ta tag i sånt! :) Kram!

Svar: Nja semester vet jag inte om jag kallar det. Det är träning och behandlingar varje dag, men visst jag kommer iväg och får sol och värme :) Kram
Marie-Louise

#6 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Åhhh du är så värd att komma bort från allt och endast tänka på dig själv <3
Det vore underbart om jag hade råd att komma och hälsa på :)

Kram finaste

Svar: Tack söta :)
Marie-Louise

#7 - - Julia:

Idag damp nappen ner i låda och flickorna blev jätteglada :)
Fick även en napp igår av Anna :)

Stort tack för nappen <3

#8 - - Agneta:

då bär det snart iväg för dig, underbart för din kropp o själ att få denna möjlighet. Jag hoppas på att det blir sköna dagar, óch att behandlingarna ger den energi som behövs inför hela långa kalla vintern!
stor kram

#9 - - Ninni:

Åhh va härligt att åka iväg till sol&värme.

Jag vill också åka vi får väl se vad vi hittar på=)

Ha en skön söndag kramen

#10 - - Stina:

Vad är det för krav man behöver för att få åka på dessa resor? Jag menar mer än sin sjukdom?

Klart du ska åka på de utflykterna, låter ju underbart!

Kram

#11 - - ejmis:

Låter härligt att få komma ner till värmen ett par veckor,

#12 - - Solan:

Du kommer få så skönt. Tror alla svenskar skulle behöva en betalt solsemester efter en sådan hämsk sommar. Jag förstår att dina leder behöver värme :)

Svar: Ja det ska bli så skönt att få lite behandlingar och värme till mina onda leder. Och visst skulle vi alla behöva sol och värme efter den här trista sommaren. Kram
Marie-Louise

Upp