min älskade syster.

Min storasyster kikade in här på bloggen och såg att jag ville ha en speciell mugg.
Och vad gör min älskade syrra då -
jo hon fixar en så klart.
Jag har den bästa systern i hela världen.
 
Hon anser nämligen att allt smakar så mycket bättre i en fin mugg
och eftersom jag ska dricka så mycket nu så tycker hon att jag ska ha en fin mugg.
 
 
Så nu är den beställd och så fort jag får ett mejl att den går att hämta så ger jag mig iväg mot
Hammarby sjöstad och hämtar den.
 
Tack syster för att du alltid finns där i mitt liv.
Även om vi hörs för sällan så vet vi att vi har varandra - jämt.
 
då som nu - vi finns alltid där för varandra <3
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Vilket vackert inlägg <3 Jag vill oxå ha en syster...
Kram och vet du.. du är SÅ värd den muggen :)

#2 - - Yohanna i Las Palmas:

Vilken överaskning. Och vad härligt med en syster....som man är sams med ;)
Här kommer en länk till en gammal vän till mig som för ett år sedan gjorde den typen av operation som du ska göra. Du kanske hittar lite matnyttigt där ;)
Lycka till!
http://isnusmumrikens.blogg.se

Hälsningar
Yohanna
som även skickar med en länk till veckans Real Life om du skulle bli sugen:
http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/october/real-life-halloween.html

#3 - - kaffehörnan:

Vad härlig mugg

#4 - - Madde - Trucker Mamma Madde:

Hihi det är bra med såna systrar! :D
Själv har jag så många systrar att vi inte skulle ha råd att ge varandra saker haha. :P

Hihi ååh ja jag kan lova att det var sjukt god middag. :D

Kram

#5 - - Vian:

kolla in min blogg&kommentera gärna!

#6 - - soffie:

men åå va gulligt av henne att ge dej den fina muggen,vilken underbar syrra:) å bilden på er är så fin,kramen

#7 - - Anna:

Underbara syster!!!
Ibland saknar jag en syster...
Hoppas allt går bra!
Ps. Snygg var den också! Ds
Anna

#8 - - messan:

Vad gulligt av henne>3. Jättefin bild på er.
SV: nej jag äter inte LCHF men har valt bort vete...och lite annat:).
Kram

#9 - - Agneta:

:) precis så där ska en syster vara och tack o lov så har även jag begåvats med en sådan! Vad hade jag gjort utan henne?

#10 - - Ama de casa:

Åh vilken fin bild på er! :-)

Upp