minnen via foton...

Jag sitter och går igenom massor av fotoalbum. jag ska scanna in foton så att vi alla får fina minnen av pappa/morfar/svärfar... Och vilka minnen som dyker upp, vackra roliga busiga minnen som är fångade på bild.
 
 
 
Min storasyster och jag har vart ute i kolonin nu varje dag med mamma.
Jag vet att hon behöver oss och vi behöver henne.
 
vi har lagat/grillat lunch och middag ihop.
En kväll gjorde vi grillade havskräftor, så gott.
För mitt i all sorg måste man ju faktiskt äta och varför då inte äta gott...
 
 
men så många minnen vi iallafall har fångade på bild.
Det är verkligen guld värt att ha alla dessa foton.
 
natten då min pappa dog var himlen så otroligt vacker.
så det var en vacker himmel han färdades över <3
 
Nu ska mannen min och jag ta en tur ut till kolonin för att olja lite bord och fixa lite.
Ha en fin söndag alla <3
 
 
Familj, livet | |
#1 - - Helene :

Fin bilder av vår svåger och er!

Svar: kram <3
Marie-Louise

#2 - - Ninni:

Mmm härligt med alla minnen..jag brukar ta fram fotoalbumen då&då och bara försjunka i fina minnen.

Klart ni ska njuta och äta gott, sorgen finns kvar men så småningom övergår den till "bara" saknad!

Kram kram

Svar: kram <3
Marie-Louise

#3 - - Malde:

Det är väldigt viktigt att ha foto-minnena kvar. Även de minnen man inte har fångat på bild är viktiga.

Sorgen är som en vass sten, Den blir med tiden lite mindre vass. Det läste jag någonstans strax efter att Fredrik dog. Jag tycker att det stämmer på mig i alla fall.

Kramar till er alla <3

Svar: Kram <3
Marie-Louise

#4 - - Inger Stark:

Sorgen är verkligen en vass sten Malde! Så fint inlägg Marie-Louise, ni är guld värda mina döttrar. <3
Går inte att göra hjärtan här puss o kram istället då.

Svar: kram <3
Marie-Louise

Upp