borde kanske uppdatera...

Ja som bloggare borde man kanske uppdatera lite oftare än vad jag gör just nu men jag vet inte alls vad jag ska skriva om. Visst jag kan skriva om påskhelgen men jag har inte orkat ladda ur bilderna ur mobilen än - Instagram är uppdaterat istället, jag skulle kunna skriva om plantorna som växer och frodas i köksfönstret och att det som Fnulan kommenterade blir 3:e året som ni får följa hur det växer på min balkong nu här på bloggen, jag skulle kunna skriva om den kommande kryssningen som jag, Ewa och Solveig ska iväg på, jag skulle kunna skriva om.... ja lite allt möjligt - men jag ids inte just nu.
 
Kanske återkommer imorgon....
 
Tortyrredskapet nere på gymmet används nästan varje gång som jag är nere och tränar -
vilket har gjort att min ryggvärk känns bättre faktiskt.
Skönt när man märker framgångar i den onda och stela kroppen...
Allmänt | |
Upp