goodiebags när de är som bäst...

Vissa goodiebags man får innehåller det där lilla extra som gör att man får lite lyx i vardagen.
Idag tog jag ett långt bad som doftade Viol -
jag fick med badbrus med violdoft när jag var på minglet på Sparadiset 
minglet på Sparadiset höll Lina och Diana i och det var så underbart mysigt. 
 
badbrus och doftljus från Klockargården
jag passade även på att unna mig en ansiktsmask från formula 10.0.6
 
Sen fick jag tillfälle att ingå i en fokusgrupp angående Lactacyd -
Reddville höll i det hela. 
 
Lactacyd- och ACO-produkter
 
Ja lyx i vardagen är precis vad jag behöver ibland <3
 
Bloggevent, Nöje | |
#1 - - Solan:

Vilken underbar goodibag ❤

#2 - - Izabell:

Underbar goodiebag! :)

Ha en fin start på denna nya veckan!

Kraam Izabell

#3 - - Marlene:

Jag gillade det där ljuset vi fick!
Ses på fredag :-)

Upp