Äntligen...

Nu har jag lyckats få tag på dotterns doktor och hon ska få prova en ny medicin under jul och nyår, sen ska vi få en besökstid till efter nyårshelgerna. Skönt! Så nu väntar jag bara på att medicinen ska komma in som e-recept så att vi kan kila ner på ett apotek och hämta ut dom. Det skulle vara så skönt om hon kunde få börja ta dom redan idag.

Sjukdom | |
#1 - - Honungspojkens mamma:

Tack för att du skriver så fint om Honungspojken, det värmer så!



Nu har jag läst lite i din fina blogg. Hoppas medicinen hjälper och att ni får en trevlig helg!



Kram

#2 - - Marie-Louise:

Honungspojken: Tack. Jag önskar er också en trevlig helg. Nu har hon fått den första dosen så nu får vi vänta och se. Hon fick en redig startdos så enligt läkaren skulle det märkas skillnad ganska fort, så det hoppas vi på.

#3 - - Lejonkvinnan:

Hej ! Vad kul att du hittade till min blogg :-)



För att svara på dina frågor, nej jag har inte ringt och kollat med läkaren om han skickat remissen än. Bor på liten ort och då tycker att att man är en tjatkärring om man ringer för ofta. Det har man fått höra otaliga gånger. Men nästa vecka slipper dom mig inte ;-)

Nuttra går att köpa, åtminstone nr 1, men 2:an som han äter vet jag faktiskt inte. Och då kostar en burk som räcker i typ 4 dagar närmare 200 kr...svindryt!!



Hoppas du får en skön kväll! Nu ska jag kika runt lite här hos dig!!

#4 - - Anonym:

Hej! vem tror du vinner i idol? :D skriv gärna en komentar i mitt inlägg!



Puss

#5 - - Marie-Louise:

Lejonkvinnan: Jo men en tjatkärring måste man vara ibland för att få det man har rätt till, jag läser med spänning fortsättningen på din blogg sen ;)

Nutramigen 2 ska man också kunna köpa utan recept, men visst det är svindyrt, men bara ifall att tänkte jag, alla vet inte att det går att köpa utan recept.

#6 - - Marie-Louise:

Hej: Vem är du och vilken blogg vill du att jag går in på?

#7 - - Lejonkvinnan:

Hej! Nej jag är inte hej under mitt hej ;-) Det är någon annan. Nu ska jag på tävling, återkommer!

Ha en fin dag!

#8 - - Marie-Louise:

Lejonkvinnan: Då undrar jag verkligen vem det kan vara. Jag trodde det var du eftersom jag såg på din blogg att du skulle kolla Idol :) Då tänkte jag att du liksom bara skickade ett extra meddelande, direkt efter det första ;) Men då blev det lite spännande nu då....

Upp