GOD JUL !

Julafton. Ja då var dagen som alla väntat på då äntligen här. Yngsta dotterns första fråga när jag väckte henne i morse var: får jag öppna en julklapp? och ja det fick hon. Nu har vi ätit julfrukost och snart ska jag nog in i duschen. Sen blir det mat, tv, julklappar och säkert mera mat.

Jag hoppas att ni alla får en riktigt GOD JUL med trevligt umgänge och kanske någon fin lite julklapp.

Julklappar för i år:
Från maken en jätte snygga klocka som jag hade önskat mig och en korg från Body Shop, korgen därifrån är lite av en traditon. Jag har fått en korg därifrån varje julafton sedan våran första jul ihop, alltid ny doft och jag tror vi är inne på korg nr: 18. Tänk att vi har firat jul ihop i 18 år, det är länge det :)
Fån äldsta dottern fick jag ett presentkort på H&M.
Från mellan dottern fick maken och jag ett jätte fint fotoalbum med bilder som dottern tagit det senaste året.
Fån yngsta dottern fick jag en fin ljusstake, som har plats för både ett tjockt ljus och ett vanligt ljus samtidigt.
Från mamma och I, en pocket guide bok om äventyret som kommer. 21 dagar kvar till äventyret börjar!
Från Svärföräldrarna fick jag nya boken av Unni Lindell: Mörkermannen och en bok med recept på Meze från Turkiet skriven av Camilla Thulin.

Nu är det kväll och det blir nog tv hela kvällen tror jag. Jag har i alla fall tagit en timmes promenad med hunden.
Jul | |
Upp