Okej....

Alltså Tradera är mitt gift, jag kan inte sluta att gå in där och kika hela tiden just nu. Mina auktioner stiger i värde hela tiden och dom är slut först på söndagkväll så det ska bli spännande att se vad det hela slutar på. Igår budade jag på en vinterjacka till äldsta dottern som hon hade hittat där på Tradera och som hon ville ha och idag vann vi auktionen. Tror ni hon blev glad? Så nu skajag bara föra över pengar till den berörda parten sen ska hon väl ha sin jacka i nästa vecka förhoppningsvis.
Allmänt | |
#1 - - Johanna:

Hej! Tack för dina fina kommentarer. Jag lovar att jag ska berätta om det blir en insamling till Teklas bollhavsbollar.



Tradera? :) Jag försökte bli fast ett tag, men tycker att det är så svårt att hitta något värt att ha bland allt skit. Men det kanske bara är jag som är kass på att söka.

#2 - - Marie-Louise:

Johanna: Jag har bara köpt 2 vinterjackor det är vad jag har lyckats hitta, men jag har desto mer ute till auktion, saker som bara har stått här hemma och samlat damm och tagit plats och energi. Vad bra att du hör av dig om det blir insamling =D för klart Tekla ska ha bollar :)

Upp