Riktiga superbloggar....

Här kommer ett tips från mig om 3 superbloggar. Jag läser dom varje dag och blir alldeles varm i kroppen. Helt underbara föräldrar verkar alla föräldraparen vara och vilka stjärnor till barn, jag blir berörd ända in i djupaste själen. Jag vet vad det betyder att ha barn eftersom jag har 3 egna, men denna värld har jag ingen aning om eller hade kanske jag ska skriva för nu har dessa bloggare gläntat på dörren in i sina världar för mig och alla andra som läser deras bloggar så nu kan jag och alla andra förstå lite bättre. Deras värme bara forsar ut ur skärmen och man blir varm och lycklig över att det finns sådan värme i vårat kalla land. 2 av bloggarna skrivs av barnens mammor, bloggarna heter cpmamma och honungspojken.
Jag följer också en blogg som en pappa skriver, bloggen heter hejaabbe och där får man följa Abbe och hans familj. Dessa bloggar är varma, roliga och läsvärda. Läs och bli berörd och varm och glad .....

Tips | |
#1 - - cpmamman:

Tack snälla rara! Fina ord som värmer i denna gråa december.

#2 - - Marie-Louise:

cpmamman: Din blogg värmer upp den gråa och trista decemberkylan. Tack för att du delar med dig utav eran vardag.

Upp